Otestoval jsem Coziness

Každou chvíli tu čteme (a píšeme) o různých obdivu hodných aplikacích, o vychytavkách dosahovaných skrze komplikované enginy(1) a algoritmy(2), a přitom já tuhle narazil na aplikaci, kterou všichni potrebujeme jako sůl(3) nebo jako prase drbání(4). Tahle aplikace je výjimečná už tím, že je naprosto nedostupná i pro ty nejchytřejší telefony z chytrých, ba co víc, naštěstí ji ani žádný appstore nenabízí, a to vše z jednoho jediného důvodu: žádný z programátorů(5) a virtuálních(6) designérů o něčem takovém prostě nemá ani potuchy, tenhle prográmek se jim mezi jejich nulami(7) a jedničkami nemá jak vyjevit. A přitom používání je tak samozřejmé, že intuitivnější navigace(8) už není možná. Celé je to dokonce tak prosté, že se to obejde bez menu(9), a to i tehdy, kdy menu je někdy více. Už několikrát víc či míň náhodou jsem na tuhle pohodovku(10) narazil a pokaždé jsem z ní měl skvělý pocit, a nechtělo se mně se od ní odpojit a nevědět, kdy příště zas tu možnost dostanu.
Šmankote, celou dobu tu pro něco horuju a furt(11) není jasné, cože to tu tak velebím a vychvaluju; ta hračka se jmenuje Brno a je to prostě pohoda. Celou středu(12) jsem to vydržel, a aby toho nebylo málo, koukám, že místo aby tomu bylo naopak, jsou moje baterky(13) totálně nabitý!

(1) N Gin – chuťovka na entou
(2) all go – všichni jdou (angl.), riťmo – ehm… (slov.), běhavka
(3) sool – poštvat psa
(4) drbing – lékařská obdoba dabingu
(5) z ital.: pro – zmužilý, gramezza – neduživý, lid. nemastnej neslanej
(6) z ital.: virtu – ctnost, alé – do toho!; ctnostný nebojsa
(7) nulle – zmateční (fr.)
(8) NAVY – americké námořnictvo, gace – kaťata (východosl.); kalhoty slovenských námořníků sloužících v americkém námořnoctvu
(9) menuco – bažina (šp.)
(10) coziness – pohodička, lid. „ta si je nese“
(11) Furth – město v Německu
(12) střéda – vnitřní měkká část chleba (horň.)
(13) bat – délka ryby (fr.), ercolino – nohy do „o“ (it.); lid. kaprál

Manuál k aplikaci je jednoduchý a srozumitelný.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…