Error 133

 


Zajímavý zjištění, díky válce na Ukrajině.

Rozesral se mi tu kotel. Poměrně novej, čertví, jestli je v záruce nebo ne, jsem tu teprv rok. Před měsícem zahlásil chybu 133 a stálo to pár tisíc. Teď hlásí tutéž chybu a minule mi říkali, že bude třeba něco vyměnit (za pár tisíc), já byl chytřejší a že počkám, tak to teď mám.
    O to ale nejde. Když jsem to ráno zjistil (resp. Bára mi lakonicky oznámila, že neteče teplá voda, a odešla dobrovolničit na Běh PM), naivně jsem to promačkával a měl radost, že chybová hláška zmizela, dokud tam po chvilce neskočila znovu.
    Nejde ale ani o to. Jde o to, že jsem si říkal, jakej že je to voser, ale hned mi hlavou projelo, že jsem na tom furt dobře, že si můžu zavolat servis (samozřejmě, že všechno se posere o víkendu; minule taky, stejně jako všechny patálie s Matyldou… takže s příplatkem), zatímco kousek odtud si servis sice můžou zavolat taky, ale ten že nemá co opravovat, a že studenou vodu maj jako dar z nebes, pokud vůbec teče. Že mně kotel opraví a bude i teplá, a kotel bude topit. A že mi jde elektrika, a v noci že je ticho. Že mám klídek, práci, děti v bezpečí, a můžu si plánovat, co budu dělat třeba za tejden nebo za rok.
    O to jde. Že se máme jak prasata v žitě, a není důvod nadávat a nasírat se hovadinama. Ukrajinci neřešej důchod svejch vnuků, ti řešej, jestli jejich děti a vnuci vůbec přežijou tohle jaro. Svoje bezpečí a svobodu by vyměnili za 30% DPH, a pokud by to vedlo k míru, ať si klidně je rozpočet biliarda.
    Vedle každý ruský rakety, která dopadne na Ukrajinu, jsou tyhle naše hrůzy jen srandovním prděním vedle toho průseru tam.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…