Tenhle víkend

 Tenhle víkend byl pro Matyldu v mnoha ohledech náročnej na vzdělání.

Zjistila, že:
  • kosti ze dvou kuřecích čtvrtek se dají zhltnout za deset vteřin a za další dvě nasadit oblíbenej výraz debila „já nic, já zlatíčko“;
  • žádnej odpadkovej koš není vymyšlenej tak, aby se neotevřel, když se najednou sám od sebe převrhne;
  • kočka se chce honit;
  • za hovno u dveří se netrestá, když se udělá v noci krátce po venčení a Pavel chce už spát;
  • za hovno u dveří se netrestá, když se udělá ve tři ráno a dál spát chtěj úplně všichni;
  • ani za hovna dvě za noc se netrestá;
  • hovno se stane, když se vymáčkne do čerstvě zrytýho záhonu;
  • na venkově jsou super bufáče, kterejm lidi říkaj kompost;
  • na venkově si lze pokecat s ostatníma na dálku, a občas se přidaj i ovce nebo nepodojený krávy;
  • KE MNĚ znamená příchod kohokoli a pochvalu;
  • SEDNI, LEHNI nebo ZŮSTAŇ jsou další slova, který lidi říkaj úplně zbytečně, a ne a ne to pochopit (lidi);
  • dieta je fajn, hlavně kvůli tomu kuřeti;
  • pro ni uděláme cokoli, jen když už nebude mít ten průjem.

My naopak zjistili, že:
  • kosti kuřete z hypermarketu jsou jak z papíru a není třeba vyšilovat, když je pes sežere (v diskuzi pod dotazem, co se má v takovým případě dělat);
  • pes může zemřít (tamtéž; ale to jsme tušili a proto vyšilovali);
  • za hovno nemá smysl trestat, zvlášť když chceme už nebo ještě spát, a to ani za dvě naráz;
  • ani náš odpadkovej koš není vymyšlenej tak, aby se neotevřel, když se ho Matylda rozhodne převrhnout;
  • hovno v čerstvě zrytým záhonu je nám fuk, protože ten záhon není náš;
  • prominu jí všechno, za co jsem se na Garpíka vztekal, a že mě to teď fakt dost mrzí;
  • naučit ji povel KE MNĚ obnáší dost metrů chůze z místa A (já) do místa B (kde sedí ona a zas se tváří jak debil);
  • povely SEDNI a LEHNI nebo nedejbože ZŮSTAŇ jsou pro nás poměrně náročnější než pro ni, protože my je prožíváme, zatímco ona je jenom nedělá, a nebo jen občas (ale za odměnu);
  • psi jsou hadrožrouti a naštěstí taky hadrobliči;
  • už žádný hadrový nebo plyšový hračky;
  • s Matyldou nám ryhlejc mizí hajzlpapír;
  • pro tohle trdlo uděláme cokoli.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…