Koukej to pustit! Vyplivni to! Matyldo, neser mě a ať už je to venku!

Tak jsme zas byli zalejvat kytky… ať jsem vešel kamkoli, Matylda si někde sedla a čučela (akorát na ten stůl jsem jí pomohl, a ne, fakt neváží už dvacet kilo, ale nejmíň metrák). 

„Ale pod tou babičkou Sandtnerovou bys ten jazyk vyplazovat nemusela,“ myslel jsem si nahlas, ale zbytečně. Já s ní vůbem mluvím vlastně furt, všechno, co se mi žene hlavou, jí říkám. Ostatně, ona mně taky…

Z obejváku je vstup na terasu, tam se zalejvá hadicí. Chvilku tam oplendovala, a pak najednou zmizela uvnitř, nebyla tam nijak dlouho, ale nedalo mi to a vešel tam, a koukám, nějakej žmolek sbírá z koberce a tváří se zas jak debil.

„Pusť to!“ přikazuju, a ačkoli venku s klackama a zátkama a holubíma perama to docela funguje, tady ne. 

„Matyldo, pusť!“ jsem fakt už hodně přísnej a sahám do kapsy, což většinou zabírá, protože tam mám mňamky za odměnu.

Nic. Sveřepej pohled pitomce a postoj „já tu přece vůbec nejsem“. Jakmile jí neplandá jazyk z tlamy, je jasný, že tam něco syslí.

„Koukej to pustit! Vyplivni to! Matyldo, neser mě a ať už je to venku!“ ztrácím nervy a je mi jasný, že tenhle hřích bude větší než nějakej zatoulanej ořech nebo ponožka. A taky že jo. Otevřel jsem jí tlamu, a tam se na jazyku krčí poměrně velkej boban (naštěstí už kadí tuhý… takže tuze). Furt kouká jak blb, a ne! rozhodně ne provinile, spíš takový to „jako bys ty nikdy nesežral taky hovno“.

Tak jsem ji vypustil na zahradu, chvilku hledala místečko, až zmizela v džungli břečťanu, a za půl minuty byla zpátky, úsměv od ucha k uchu a jazyk zas venku. Teprv pak jsme se vyškrábali do aťasu, kde mi takhle pózovala. 

Tak kde seš?!

Tenhle letitej sektorovej gauč je mamince k odpočinku při práci nejblíž.


A furt vznikaj nový a nový obrazy…

Na tátově stole. Takovej pořádek tu samozřejmě nikdy nebyl.
Na tátově stole. Takovej pořádek tu samozřejmě nikdy nebyl.


Pod máminým stolem. Takovej pořádek tu je odjakživa.
Pod máminým stolem. Takovej pořádek tu je odjakživa.


„Ale pod tou babičkou Sandtnerovou bys ten jazyk vyplazovat nemusela.“
„Ale pod tou babičkou Sandtnerovou bys ten jazyk vyplazovat nemusela.“


Komentáře

  1. Má tak leda tak h...o....ukaž! No má ho tam! H.....o.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…