Takže: támhle to vzadu je Hrad

No jasně… zatímco všichni civěj na západ slunce a na Prahu, ty koukáš, jestli něco nedostaneš. A nedostaneš, protože mám radost, že dieta zabrala, možné trošku dík těm dvěma pytlíkům smekty, možná dík tomu prokolínu, co nám za nekřesťanskejch čtrnáct stovek prodali na veterině, kdoví… hlavně že ti je, zdá se, konečně líp. Protože mi došlo kuřecí maso, uvařil jsem ti na zejtřek s další rejží hrst těch tvejch granulí, a je to teda puch, a samozřejmě čím víc to smrdí, tím seš natěšenější.

Takže: támhle to vzadu je Hrad… HRAD říkám, ne smrad… i když momentálně vlastně jo. Pražskej smrad, protože tam sedí tchoř. 

Zatímco všichni civěj na západ slunce a na Prahu, ty koukáš, jestli něco nedostaneš.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…