Zase mi to vyšlo!



Když jsem si dneska plnil dávkovač, tyhle platíčka mi vyšly „úplně přesně“. 

Jakože ve všech zbejvalo po osmi pilulích (jedna na dnešek, sedm na další tejden). A já si vzpomněl, jak – když jsem byl malej (a ano, i já byl kdysi malej) – jsem k večeři jedl třeba třešňovej kompot a dával jsem si do pusy vždycky dvě třešně, a když to na konci vyšlo „úplně přesně“, cejtil jsem se tak nějak povzneseně a pyšnej na to, že mi to ZASE vyšlo (a jinejm že to tak hezky nejpíš nevychází). Vyšší level pak byl, když jsem si hubu cpal třema nebo i víc třešněma a ve finále to ZASE VYŠLO!… to nirvána (tohle slovo ale tehdy tady nikdo neznal; prostě pejcha) dosáhla vrcholu.

Stejně jako s třešněma tehdy to mám teď třeba i s ponožkama, když věším prádlo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…