Matylda v moři!

Ano, Matylda v moři! Co jsem nedopřál Garpovi (a fakt mě to dodnes mrzí), to jsem se zfleku rozhodl udělat pro ni: našel jsem bydlení u moře co nejblíž Riegráku a vyrazili jsme (Kolobrzeg v Polsku, blíž nic není).

Helejte, to bydlení v reálu nic moc (ale nesmím to kritizovat, aby nás taky pak nepohaněli), k pláži vzdušnou čarou sto metrů (ale je to vojenskej prostor, takže obejít to a je to skoro kilák), Matylda už stihla vyděsit nějakou Polku (která na ni zpod slunečníku dělala ňuňuňu a najednou ji měla v klíně a vztekle nám pak ukazovala dva flíčky na stehně, jakože asi vzteklina… prostě błba kobieta) a vedle v pokoji jsou taky turisti, což nás uklidnilo, protože když jsme přijeli, nikdo na nás nereagoval, ale dům byl otevřenej a jen za jedním oknem byla panenka, tak jsme si říkali, jestli třeba všechny nepovraždila a v noci se vrhne na nás (to ten Netflix).

Teď si uděláme španělštinu a polštinu (já) a španělštinu, hebrejštinu a němčinu (Bára) a půjdem vyvenčit tu naši pestii.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…