Letos žádná pf2011 nebude!


Tak už je to zase tady!
Jeden z mých nejkrásnějších a nejmilejších rituálů, jimiž si pestřím život už přesně čtyřiatřicet let! Chvíle, který si dokážu užít a kdy jsem šťastnej. Chvíle, během nichž jsou pro mě skutečně vánoce, ať už za dveřmi, nebo už za dveřmi (totéž není vždycky totéž). Dobrovolně se unavuju stereotypní prací: dvěstě podpisů, pěkně tužkou a naknop... jednou ohnout, podruhý a potřetí, a takhle zase všech dvěstě, a ten papír vždycky tak příjemně zašustí... otevřít obálku, zašoupnout, překlopit chlopeň, šlinc prstama zprostřed do stran, osm paklíků po pětadvaceti... podle připraveného seznamu dvě sta nejvěrnějších jmen a jen o pár desítek méně adres... vysychající a hlavně nezdravý lízing známek, i letos bez pana prezidenta, s vánočním motivem, bez mála... no, však víte už, kolik.
Ta hromádka napěchovaných obálek, gramáží papíru a obálky včetně známky a inkoustu jen taktak pod dvacet gramů, vypadá úctyhodně a nechtěl bych být sám sobě pošťákem. Teď už zbejvá jen obejít několik kastlíků v okolí a rozestrkat to do nich, to proto, aby když by se některý z vybíračů šprajcnul a rozhodl se s tím vším netahat (což se mně za bolševika párkrát stalo), tak aby aspoň něco došlo cíle.
A pak už jen budu čekat na dopisy od svých adresátů, samozřejmě v duchu posledních let zbytečně. Už jsem si zvykl, že nikdo nereaguje, že většina grafiků, kolegů a přátel se totálně zfamfrněla do pohodlnějších předvolených e-mailových frází a do jeste hloupejsich neuprimnych smsek, tak proč bych měl být jediný, kdo tyhle proštěstí ještě spiklenecky vymejšlí, pošetile je tiskne a naivně rozesílá?
A proto letos žádná pf2011 nebude!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Měšice 21. 4. 2023

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)