Testovatel

V únoru mě kamarádka Lada(1) dala k testování tehdy novinku(2), a bezděky tak ze mě udělala vášnivého testovatele. Na testu jsem se do té doby vydával jen příležitostně, např. byla-li potřeba má krev nebo když jsme se s rodiči bavili o něm a mentu(3). Jo, a jednou jsem uhnětl testo(4). Ale abych nebyl za ignoranta, přiznávám, že „testy znám / už dlouhý čas / jsou dlouhé i krátké / i tenké jak vlas…“ a tak dál a dál, no prostě testou necestou.
Své soužití se zelenou chytračkou jsem poctivě zaznamenával, a před týdnem jsem Ladě předal elaborát(5), z něhož pro vás dnes několikrát odcituji. Abych ale nemohl být nařčen z podjatosti, srovnával jsem Nokinu se svými modrými plavkami a s kabelou Ikea Family (to v té recenzi ale nebylo). V tomhle srovnání vyšla N8 jednoznačně jako nejlepší telefon i fotoaparát, zatímco kabela(6) se osvědčila pro uložení věcí, ale už ne jako trenky, což se pro změnu líp povedlo těm plavkám; jejich kapsy(7) jsou ale zase malé pro knihy a volat z nich (stejně jako z kabely) se ukázalo jako nefunkční. 
Absolvoval jsem s Nokinou nejeden výlet(8), však i to z citací vyplyne. Na některé z těch výletů jsem si bral i plavky a kabelu, ale kabela se nechytala na GPS a v plavkách se mi jedna sms(9) v moři totálně rozmáčela, takže adresátka si myslela, že jsem kvůli ní brečel. 
Ale ať nezdržuji, tady(10) jsou ty nejzásadnější citace: „… příjemný do dlaně…; … pár dlouhých minut a jeden zlomený nehet…; … má ta interaktivita ale smysl? Když doběhnu…; … čím konkrétním se mezi přáteli prsit. Takže nevím…; … buď jsem si musel málem vykroutit hlavu, a nebo – což je jednodušší…; … po placce jenom asfaltkama je v hicu hloupý…; … učit se jej chápat a postupně se zase radovat …“, abych vybral ty nejzásadnější pasáže. Celá recenze má skoro tucet tisíců znaků, snažil jsem se vybrat ty nejpregnantnější.
Tenhle víc jak půlrok(11) byl jen jednou z test, které jsem ušel. S těmi třemi kamarády to byla brnkačka (ale tu otestujeme až někdy příště).

(1) značka šicích strojů (est. 1919)
(2) N8 – novinka č. 8
(3) testa – hlava (it.), ment – šel (maď.), lid. Když jde hlava kolem, např. ze závěti
(4) hard forma těsta
(5) ela – líska (tur.), bore – otvor (šp.)
(6) a cabella – zpěv bez doprovodu s taškou (hud.)
(7) capsi – čepice (it.)
(8) oui – ano, laite – mlíčí (fr.)
(9) short male swimsuit – krátké pánské plavky
(10) tady – chuť (tur.)
(11) pool-rock – obdoba garážového rocku, jen v bazénu

Nokina prošla skutečným zatěžkávacím peklem:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Měšice 21. 4. 2023

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)