Naše ňouče

Já vím, že je to už nuda… ale já jsem z ní furt štajf. Je to takový naše ňouče, který by nám mladý dávali k hlídání, a my ho rozmazlujem a vůbec s ním děláme líp všechno, co jsme s nima dělali blbě. 

Já, jak s ní teď nechodím ven, jsem odkázanej jen na ty období, kdy s ní Bára přijde (střídavá péče o holky, ale to sem nepatří). To bych pak s ní furt blbnul… však taky, jakmile lehnu, abych měl hnátu aspoň chvíli nahoře (protože u stolu to fakt nejde), lákám ji k sobě a přetahujem se o uzel, o moje prsty i o celou ruku, a furt jí něco hážu a ona mi to nosí a pak mi to jako nechce vrátit, ale dlouho jí nevydrží si to syslit a zas mi to čumákem šoupne k dlani. Když jsem u stolu, blbnem taky, ale ne tolik.
    Dneska nad ránem (teda, těsně předtím, než začala bublat a a my ji museli vystrkat z postele, aby si ublinkla až v předsíni… a když to šla Bára utřít – mně v tomhle už nevěří –, našla tam i malý hovínko, akorát že nevíme, jestli nebylo větší a Matylda ho zčásti nezlikvidovala sama)… takže: dneska nad ránem se mezí náma natáhla (a když se fakt natáhne, tak měří od drápů k drápům skoro 170 cm) a výjimečně se mi zavrtala hlavou do krku (většinou si naše oči užívaj jejího ocasu, zatímco hlava je k dispozici našim nohám), a to vám tak nááádherně hřálo!
    Ono je teda vůbec senzační to, jak pes hřeje. Kolikrát v noci si jen tak položím ruku na její hřbet nebo na břicho, a cejtím teplo a klid. Úplně nejlepší je teda ale zabořit jí nos do kožichu za krkem, pokud na to má náladu… ale to labráci často maj, jsou to trpělivý andílci a věděj, čím pro nás jsou. Vzhledem k tomu, jak si mezi nás lehá, ji ale většinou držím za špičku ocasu, což buď neví, nebo jí to nevadí, protože to lze donekonečna. Nebo za tlapku.
    A taky bych ji furt fotil, každej okamžik stojí za to. Ale co s tím pak, už takhle má ta skororoční dávka štěstí několik giga.

Takže jsem se trochu rozněžnil a teď si zas píchnu heparin.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Měšice 21. 4. 2023

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)