Labradostí neni dosti

Dokončeno… největší voser byl ten Signac – od rána do poledne tečkování. Ale dotečkováno jest, teď zezadu natluču háčky, všechno to venku zafixuju (jasně že protisprejerským filmem, nejsem zvědavej na nějakou Poslední degeneraci), zkatalogizuju, orazím certifikačním štemplem, zabalím a ve čtvrtek nainstaluju. Instalace bude čtvrtfinále, finále a vyhlášení vítězů bude v pátek v půl šestý odpoledne. Bude to bomba, hlavně teda pro psy.

Několikrát jsem se přistihl, jak se tomu, jak jsem vtipnej, při práci sám směju. To je asi vrcholná nirvána nás věčně vtipkujících blbečků, smát se sám svýmu ostrovtipu. Ale já se sám sobě směju nahlas, protože… no, prostě, protože mě to baví. V obou smyslech slova – zabavení se, i zábava.
    Je to velká radost. Asi se budu opakovat, ale ať udělám cokoli, vždycky při tom v duchu myslím na hrstku lidí, pro který to dělám. Základ je furt stejnej (rodina), a pár těch kolem (ani tahle partička se nijak zvlášť nemění). Při práci přemejšlím, jak zareagujou, jak mi daj najevo názor, co všechno si s nima o tom řeknu. A ano, leckdy se stane, že ne vždycky to vidí všichni. O to ale vlastně zas tak moc nejde… okamžikem vernisáže nebo hozením do kastlíku pro mě fyzická existence těch věcí končí, už přemejšlím o tom, co dělám aktuálně. Následná reakce je už jen taková višnička na dortíku, která udělá radost, ale nezasytí. A i kdyby přišlo jen těch zhruba deset, tucet lidí, pro který to ve skutečnosti a pokaždý vlastně dělám, splní to účel.
    (Jako třeba nedávno na Malý Skále… pár z těch, na který jsem při přípravě výstavy myslel, už tam bylo nebo byli na cestě, ale teprve když mě jedna z nich svou přítomností skutečně překvapila, měl jsem auditorium za kompletní a mohl si říct, že se to povedlo. A když to gros pak pokračovalo u Balouse až do neděle, radost byla totální.)
- - - -
Událost na facebooku je zde.
- - - -
Všechno umčo se nevešlo do záběru. pardon. Aspoň máte důvod přijít, má bejt až 17 ºC, škoda bejt doma.
Nejunavenější je samozřejmě modelka…


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Měšice 21. 4. 2023

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)