Před Třešňovkou

 


Krásně se Matylda vylítala ráno v parku, potkala jinou Matyldu a blbly spolu. Pak jsme přišli domů. Bára ještě spala, tak jsem si udělal pohodičku v kuchyni s kafíčkem… jenže v tu chvíli se B probudila a začal den.

Když jsme to všechno pořešili a chystali se zklidnit mysle cvičením (ano, od ledna cvičím, abych byl krásnější, a taky míň žeru), ozvalo se z postele, kde M trávila snídani, povědomý blueblueblue… a všechno šlo ven. Do peřin, do postele i na podlahu… a nejen ten blivajz, co sežrala v parku (větší část jsem tam sebral a vyhodil, něco obalenýho šlemem), ale i moje zelená ponožka, která mi zmizela už minulou sobotu, gumovej dudlík, několik neidentifikovatelnejch věcí zabalenejch ve slizu, samořejmě ranní granule (pamatujete si tu scénu z Čelistí, co našli v žaludku toho žraloka, žejo?), všechno to samozřejmě páchlo (já to nevyfotil, nebyl čas a chuť), hajzl jsme tím málem ucpali, pračka je narvaná… a já to měl místo toho cvičení (Bára ale vedle poctivě jóguje… asi to nevydržím a odcvičím si to odpoledne, nedá mi to, strejk je strejk, jako v Duolingu) a místo belly pinguinu, bridge kicku, calf raisu, cancan jumpu a marche & clapu sedím, sepisuju a pošilhávám po neviňátku, co dřepí vedle a tváří se – ostatně jako skoro imrvére – hladově.
Je to zlatíčko.
Koho potkáme odpoledne v hrdlořeznický Třešňovce?

#matylda #labrador #labradosti #joybrador #labradorretriever #labradorable #brownlabrador #labradorfeature #blacklabrador #labradorchocolate #labradorpuppy #labradorlove #puppies #lovelabrador #labdogs #labrador_pictures #doglovers #labrador_lovers #labradortime #labradorworld #labradorpuppies #labradores #blackbrador

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…