Úrazy kvůli Matyldě

28. 10. 2022     Matylda má kašel. Ráno tu něco vychrchlala, tak jsem ty blitky chtěl uklidit, uklouzl jsem po nich, rozbil si hlavu, vzal si čistý triko a pak jsem se probral na cétéčku na Karláku. Už jsem doma, otřásl jsem si mozkem a Bára mě musí pozorovat. A Matylda se tváří, že neví, která blije…



6. 11. 2022
    Ale byl by to nudnej život, kdyby se furt něco nedělo…
    To tak venčím Matyldu, a přivalil se k ní takovej nemotora mastifek stokilovej, a Matylda se mu schovala napřed mezi moje nohy a pak za mě, a tak si mě hezky tím vodítkem omotala, až jsem ztratil rovnováhu a otočil se čelem vzad a v jeden momentíček viděl svůj pravej kotník tak, jako ještě nikdy. A pak už jsem nevstal, až když přišel nějakej starostlivej bezdomovec a společně s Bárou (která přiběhla… má to se svým stárnoucím manželem jednu starost za druhou) mě postavili. Dobelhal jsem se pak na zastávku autobusu, kde mě pak Bára naložila a já tentokrát skončil na Vinohradech.
    Když jsem panu doktorovi vyprávěl, proč jsem sebou švihnul před tejdnem, smáli se on i obě sestřičky a sanitář. Ale stehy mi nevyndali…
    Resumé: nadvakrát zlomenej kotník (na RTG žádná hrůza, čistej řez), pět až šest tejdnů sádra, červený berle a heparinový injekce.
    Já se z těch stovek soucitnejch lajků snad nevyhrabu…































Doufám, že tím „dotřeticevšehodobrýhoazlýho“ bylo jen to, že kvůli nedostatku financí (aby ne, když pro ně dělá Mareš ten svůj nablblej Dezoland) ke konci listopadu končím s karikaturama pro Týdeník Forum.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…