Mám se báječně

Helejte, mám se báječně…
Mám nejlepší manželku na světě, o čemž by mě nikdy nenapadlo ani snít.
Máme Matyldu, která mi posunula kvalitu života na level vyšší asi tak o deset latěk.
Mám dvě úžasný děti, na který jsem nesmírně pyšnej,
a dvě holky, na který jsem pyšnej tak, jak jen můžu na vyženěný dcery být.
Má bývalá žena se má dobře a je spokojená.
Mám furt čilou maminku, a bezvadnou sestru.
Přátelím se s lidmi, který bych ani za nic za jiný nevyměnil.
Čtyřicet let dělám to, co mě baví a co fakt umím a co mě uživí.
Držím poměrně pohromadě a co bolí, to se ještě furt dá vydržet.
Ano, přibral jsem; napřed po posledním cigáru, pozdějc ze zobání a pak hodně ze zlenivění.
A ano, šednu a bělím, ale neplešatím, a i kdyby, no tak co?
Za tři roky budu mít nárok na důchod, dva roky jsem senior s výhodama, který to s sebou nese.
Nemám žádnej důvod si stěžovat.
Covid jsem neměl, očkovanej jsem.
Žiju v míru. Zatím… koho by před měsícem napadlo, co všechno se může stát.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…