Chartisti

Bezvadné divadlo, tahle „komediálně-dramatická amoleta Pavla Kohouta o jednom (posledním) dějství a sextetu jednajících postav, nazvaná právě proto SEX“ (autor napsal tuto aktovku pro pobavení přátel v roce 1974; vystupuje v ní šest kamarádů disidentů: Václav Havel, Ludvík Vaculík, Ivan Klíma, Alexandr Kliment, Karel Kosík a Pavel Kohout, a rozhodnou se škodit režimu tím, že vyhodí do povětří vlak) dneska na Dobešce, v podání Žebravého UMěleckého PAnoptika ŽUMPA, u příležitosti dnešních narozenin Ivana Klímy i Nandiných nedávných. Krom toho, že jsem pro tuhle celebraci skvěle přetextoval kousíček Ódy na radost (Dej bůh zdraví Ivanovi / a dcerce Hance Klímovic / Oba narozeninový / mejdan slaví, ba co víc: / Tyjátr jste dneska měli / SEX jakože ŠEST, haha / Čekali jste, že starci smělí / svlíknou se tu do naha. / Nesvlíkli se, přesto byli / obnaženi dost a dost / Blbli pro vás a taky blbli / pro sebe a pro radost), sepsal jsem i tenhle pamflet, protože v publiku bylo hodně signatářů. Chlubím se jím, protože se chvílema smáli a protože jsem, marná sláva, prostě vtipnej.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…